Практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Пресслужба НАЗК повідомляє, що 8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження, які будуть тривати до 24 січня.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Яку саме інформацію можна знайти не виходячи з дому:
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно - містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
- Офіційний електронний портал Держгеокадастру - містить відомості про власників та користувачів земельних ділянок, які потрібно зазначати у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
- Електронний кабінет водія - інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
- Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України - містить відомості про доходи;
- Портал електронних послуг Пенсійного фонду України - містить інформацію про нараховану заробітну плату та пенсію;
- Укрпатент - інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 10 «Нематеріальні активи».
- Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України - інформація про номінальну вартість цінних паперів, яка необхідна для заповнення розділу 7 «Цінні папери».
Зазначається, що інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.
Джерело «Судово-юридична газета»